Josefins Värld

Mys mys mys

Kategori: Vardag

Idag har jag och Elias haft världens bästa dag med världens bästa vän/ gudmor Erica och världens bästa syster/moster Sofia. Vi tog en snabb sväng till Huddik för att gå på Dollar store, hittade lite "krafs" som bakbunkar, bakplåtspapper mm

Det är så längesen vi haft en riktig girly dag så detta va absolut efterlängtat, Tack för idag!

Just nu håller jag på att laga fikpinnar och potatis, blev en ganska sen middag idag..

Daniel kommer snart hem men jag antar att han vänder i dörren och åker till huset eftersom fönstren har kommit JIPPIE! två veckor för tidigt, lite tur har jag med andra ord kvar..

Jag har äntligen kommit mig för och köpt Leilas country living, så ikväll ska jag ta en riktig lång dusch och sen kura ihop mig i soffan och läsa = mammatid!

Kramar


Erica och Elias





ja vad säger man??


Hemma hos moster♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: