Josefins Värld

Massor av pollen i luften!

Kategori: Vardag

Älskade Daniel håller på att snyta/snora/nysa ihjäl sig tror jag, Jisses vad jag tycker synd om honom som har så mycket problem med pollen. Och iår verkar det vara extremt.. Tur att han inte är den som gnäller för mindre:)

Idag har vi fått riktigt mycket gjort i huset:) Elias rum är snart klart nu, bara lite tapeter på en fondvägg kvar.
Idag va vi iväg en snabbis till Ikea.  Vi tittade på en säng till Elias och självklart va den som vi ville ha slut, men förhoppningsvis kommer den hem på Onsdag, om man törs  lita på vad Ikea sa?
Eftersom det inte blev nått sängköp va jag ju bara tvungen att köpa en klänning till mig själv på Gina.. tröstshopping tror jag det kallas?

Imorgon börjar vardagen igen. jisses vad helgen har gått fort. för fort, kan nån stanna tiden en stund?

Nu ska jag ta  en rostad smörgås sen ska jag på date med John Blund ;)

ses imorgon





Kommentarer


Kommentera inlägget här: