Josefins Värld

Lördag eftermiddag

Kategori: Vardag

Vilken underbar dag vi haft! Det är så roligt med kalas. och födelsedagsbarnet va som vanligt jätte söt :)

Ikväll hade vi egentligen tänkt montera köket men Daniel blev tvungen att fara iväg på lite jobb :( så just nu är vi hemma hos mamma och pappa -igen. stackars dem som aldrig blir av med oss ;)

Just nu känner jag mig faktiskt lite trött efter en hel dag i solen, men blir jag bara  lite piggare tror jag att vi ska våldgästa Erica och Robin♥

Ha en fortsatt underbar dag!

Lite bilder från Kalaset:



               
Födelsedagsbarnet Isak


♥Bästa vänner♥
Erica tokar sig som vanligt :)

Robin va oxå på plats

Elias gillade att gunga med Erica, så gissa vad vi ska iväg och köpa?

Erica och Elias leker.
Elias har på sig byxor från Gangstar, tröja från Mexx, tygisar från skopunkten och mössa från plastisock.

Världens vackraste Erica♥ Jag är så tacksam att jag får ha Erica som vän, en underbarare människa finns inte♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: