Josefins Värld

Kvälls shopping

Kategori: Josefin shoppar

Ikväll åkte jag, Elias och mormor till Coop för att handla lite småsaker som fattades hemma (läs bröd & Yoghurt). Självklart kunde vi ju inte bara hålla oss till matvarorna så ut kom jag med bla, plastleksaker till Elias, diskhanduk, anteckningsbok, tallrik till mina muffisar. Inte illa för en Måndagkväll, eller hur?

I natt har vi mysigt sovaöversällskap av Sofia♥ skönt att slippa vara ensam då Daniel är borta och jobbar:)

Nu dags att ha lite girltalk med min syster, sen väntar sängen!

Sov gott




Coop shopping:) anteckningsboken ska jag skriva muffins recept i, söt eller hur?


Elias ikväll i nya pyjamasen från Coop♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jättegoda muffins, tack för receptet :-)

    2009-04-21 | 08:40:18

Kommentera inlägget här: