Josefins Värld

God morgon Tisdag

Kategori: Vardag

Inatt har jag sovit helknasigt. har svettats och frysit om vartannat, hoppas bara att vi inte fått förkylningen på besök? Nä huva nu ska jag bara tänka positiva tankar:) Men jag antar att det inte vore konstigt om vi skulle bli sjuka, förkylningarna har verkligen svept in och jag tycker att nästan alla man träffat på varit/ är sjuka. Men som sagt positiva tankar så klarar vi oss nog :)

Idag blir det nog mest lek ute med ett kort avbrott för att åka till Plantagen eller Blomsterlandet och köpa lite plant och jord. Längtar så tills vi kan flytta in, och igår såg jag verkligen ljuset i tunneln ;) nu händer det grejor minsann :)

Undrar om solen kommer fram bakom molnen idag?




Gårdagens Elias
Tröja från Gangstar, Barbapapa byxor och tröja under från Åhlens, mössa Pop och Nike skor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: