Josefins Värld

Fullspäckad dag!

Kategori: Vardag

Idag har vi faktiskt en hel del saker som ska fixas, bla måste vi åka och handla mat, kylskåpet gapar tomt.. sen måste jag titta över ritningen på köket en sista gång, förhoppningsvis hinner vi hämta det imorgon? sen ska vi iväg till huset och montera Elias säng och kanske hinner jag sy lite gardiner? Känner mig superstressad idag :( sen behöver man väl inte ens nämna att tvätten svämmar över.. Just nu känner jag mig faktiskt lite ensamstående, Daniel jobbar mycket och varje ledig tid är han i huset,  jag längtar tills lugnet återfinner sig hos våran lilla familj:)

Nu är det verkligen dags att stressa vidare, kan ingen ge mig en känga i arslet?? ;=)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för en trevlig kväll, Jag tycker att det verkar som om ni redan har farten uppe...

    2009-04-16 | 23:14:49

Kommentera inlägget här: