Josefins Värld

En måndag som gått alldeles för fort

Kategori: Josefin shoppar

Denna dagen har verkligen gått fort. känns som det inte alls va längesen vi klev upp...
Men lite saker har vi iallafall fått gjort bla har vi varit och krattat lite vid huset, handlat  mat, varit in på Nordljus och sen till Fyndlagret i jakt på en gammal tallrik med ros mönster, tyvärr hittade jag ingen idag, kanske bättre lycka nästa gång?

Jag hade egentligen tänkt bakat pizza nu och överaska Daniel när han kommer hem, men planen tog stop då jag insåg att jag inte hade nån jäst... typiskt!  därav kommer han att få äta korv och makaroner.. :)

Imorgon kommer Emma och Amanda hit och dejtar oss, mysigt♥ Hoppas att solen väljer att titta fram?

Mitt kök är ett ända stort kaos just nu.. Jag funderar mer och mer på hushållsnära tjänster.. då slipper man ju iallafall dammsuga/dammtorka själv.. Förresten finns det nått värre än att plocka ur diskmaskinen?? jag föredrar helt klart att plocka i!
Jaja slut tjatat bara att rycka upp sig och sätta igång....



Denna lådan/boxen köpte jag idag på Nordljus


Och dessa bokstäver som jag ska hänga ovanför badkaret

Kommentarer


Kommentera inlägget här: