Josefins Värld

Dagens shopping

Kategori: Josefin shoppar

Hemma igen! vi har haft en riktig mysig dag i Birsta, men som vanligt hann man inte med allt som var planerat.  missade helt och hållet Apoteket, jag hade tänkt köra en skötatändernajättenoga period ett tag med tandtråd, munskölj ja ni fattar;) Själva Ikea blev faktiskt och bort prioriterat, fast det va därför vi åkte..

Måste verkligen börja ta tag i det här med påskägg... Undrar om jag får nått i år av påskharen??

I brist på andra bilder får ni se lite shopping:



Duschcreme och bubbel från Åhlens, men jag planerar att hälla i vit duschcreme i dem så fort de är slut, tror de kommer passa utmärkt i mitt nya badrum:)


"krafs" från Lagerhaus

   
Jeans till Elias från Villervalla


Tröja till Elias från Nova star

Köpte även halsduk, servetter, flytande svart kajal, Hello Kitty resekit, skål i plexi men det ska ni slippa få se;)

Nu ska jag förbereda dagens middag!

So long långkalsong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: