Josefins Värld

Blogg frånvaro

Kategori: Vardag

Jag vet att jag varit jätte dålig på att blogga de sista dagarna,  Men familjen och huset har fått all min uppmärksamhet:) dessutom har det ju varit kanon väder och vem vill sitta vid en dator då?

Idag har vi haft supermysigt sällskap av Jessica och Andreas, vi visade dem huset sen premiär grillade vi :) Jisses vad gott de va.. nu kommer huset bara servera grillat till November månad:)..

Imorgon kör vi på i huset igen, väggarna i köket ska gipsas sen ska golvet in, sen måste ju även panelen i trappen göras klar och spacklas.. Undrar om vi hinner klart till sista April?? Just nu längtar jag oerhört tills allt är färdigt - att bara kunna ta det lugnt på kvällarna, ja ni förstår säkert.. Men jag antar att jag inte ska klaga som i stort sett fått allt serverat på silverfat.. Och det blir ju bara så bra då allt är färdigt:)

LIVET ÄR UNDERBART!

Nu antar jag att det är dags för sängen?
Kramar




Jessica, jag och Elias kollar i ett gammalt fotoalbum..
Tack för idag underbara vänner♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: