Josefins Värld

Måndag= sol

Kategori:

Idag valde prinsen att slå upp sina blå redan vid åtta. Trodde att jag skulle vara tröttare än jag var, men det gick riktigt bra att kliva upp.
Idag har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda? Det verkar ialfall bli superhärligt väder så antagligen tar vi en promenad eller kanske går en sväng på stan? Ida skrev i sin blogg att ikea har tagit fram julsaker så det skulle man ju nästan behöva åka och kika på, Tycker ikea tar fram julsakerna tidigare och tidigare för varje år. På tal om jul jag har fått hem Elias julgranskulor med mumin på, De är helt underbara!

I Lördags på morgonen fick jag ett sms av min syster som är i Uppsala med Ulf, det stod:

Hej, ville bara berätta att jag numera har en pojkvän. kram Sofia

Så vad det med det, så nu kan alla sluta fundera haha. (få se om Sofia snart ringer och är sur nu när jag skrivit detta haha)

Mitt hjärta smälter när Elias far runt på golvet och säger: Mammmamaaaammma underbara hjärtat, mitt allt♥

Livet är underbart

                                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: