Josefins Värld

Lite funderingar

Kategori:

Idag har verkligen varit en sån där ta igen sig dag. Kanske därför jag inte bloggat så mycket med tanke på att jag i stort sett inte gjort nått.??

Imorgon åker vi till Sthlm på en riktigt myshelg. Inga måsten eller en massa shopping utan denna gången ska vi bara njuta (fast lite shopping ska vi nog trycka in i schemat, haha).
Vi åker iväg nån gång på eftermiddagen, med tanke på att Daniel jobbar. Hade tänkt vara duktig och packa ikväll, men nä det får vänta tills imorgon. Jag ska istället göra en rengörande ansiktsmask och sen ta en lång dusch. Sen krypa ner i våran nybäddade säng, härligt!
Elias är inne i en period då han har svårt att somna på kvällarna. Helst så skulle han vilja ammas till sömns, men jag tycker det är bra om man kan ha bra kvälls rutiner- det vill säga somna själv medans man håller i hans hand och kliar honom på ryggen. Det är ju perfekt att pappa kan lägga honom när mamma är borta..

Har stora funderingar hur jag ska fira min 25 års dag, det vill säga OM jag ska fira, men nått borde man väl försöka göra. 25 känns på nått vis lite jämt?

Första skinn stövlarna är nu inhandlade för iår. Min underbara man har köpt till mig, från Nilson. Underbara karl. De är helt svarta med tre spännen på sidan, (ska visa bild senare). Perfekt sula, tror faktiskt de kommer att klara av lite barnvagns promenader. I fjol hade jag stövlar från Ecco. De va helt underbara och jag använde dem super mycket medans jag va gravid. Samma modell finns iår igen, så jag tror nog att de kommer bli inköpta- fast i brunt iår?

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt bara och lägga på ansiktsmasken istället...

Ha en härlig kväll♥

                                      

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Ha det nu så himla trevligt i stockholm. Själv ska vi försöka bada i MAtfors en sväng samt fira svärmor som fyller år. Ha det så gott.

    Kram Ingela

    2008-09-05 | 07:24:15

Kommentera inlägget här: