Josefins Värld

Tisdag

Kategori:

Har precis kommit hem från simningen. Det gick riktigt bra idag fast jag tog det lugnt med tanke på att jag har så ont i foten sen i Söndags då jag va ute och sprang. Så jag hoppas att det inte är sämre imorgon, men simning brukar ju vara väldigt skonsamt för kroppen?

Jag ska investera i en baddräkt, ja ni läste rätt en svart baddräkt som håller allt på plats då jag simmar, är så trött på mina badlinnen som inte alls sitter där de ska och dessutom blir de tre strl större i vattnet. och små trekants bikinis som man hade tidigare, ja vad säger man? de får lixom vänta ett tag.. ganska länge oxå är jag rädd för;)
Tänk vad man spenderade mycket tid tidigare till att fundera på vad man tex ska simma i, nu för tiden vill man bara att det ska "fungera" är det för att man är mamma eller för att man blivit "vuxnare" och därav mer självsäker? Eller kanske lite av båda?

Imorgon ska jag jobba nån timme mitt på dan sen när jag kommer hem måste jag bara ta mig tid och planera inför min födelsedagsmiddag på Lördag, Inte likt mig att inte ha planerat nått alls... nästan så jag blir lite stressad i skrivande stund..
Har iallfall tänkt att alla vänner kommer på Lördag och kära familjen på Söndag eller Måndag ja så långt har jag ju iallafall kommit, alltid en början....

Nu ska jag äta lite kvällsfika och sen väntar sängen på mig..

Kramar

                         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: