Josefins Värld

Stanna tiden...

Kategori:

Sitter just nu i skrivande stund och funderar på om jag ska ta med mig Elias och fara till stan, känns jobbigt att göra sig klar men det är ju så tråkigt att bara vara hemma. Egentligen så hade jag tänkt åka och simma ikväll men Daniel ska jobba sent så det får bli en annan dag...

En ny Sthlms resa är inplanerad igen :) Vi ska åka i början på Oktober och gå på stora "bygg mässan". Det är nått jag ser fram emot :)
Tänk att tiden går så fort. Tycker det va nyss Elias kom till oss och nu fyller snart prinsen 1 år. Kan nån snälla stanna tiden?? Tänkte köpa en massa kalas saker till Elias då vi far till Sthlm, Allt ska självklart vara baby blått! har redan köpt blå karamellfärg till Muffins. Och blåa marsipan tårtor ska beställas.

Nä jag tror vi åker till stan nu ändå....

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: