Josefins Värld

Städning pågår

Kategori:

Just nu håller vi på att plocka in i diskmaskinen och röjer upp här. Jag kan inte förstå hur det kan bli så stökigt på en dag? Men det är klart Elias grejer är ju ganska utspridda men så tycker jag att det ska vara. Leken är ju lärande som mormor brukar säga. Och det finns väl inget som är så tråkigt som ett super välstädat hem? Precis som att alla känslor är bortstädade på nått vis.. Nu tänker alla som känner oss- men Daniel städar ju som en tok? ja det gör han men det är skillnad på städat och städat.. Jag gillar skarpt texten på nya Ikea katalogen: Inred som du vill leva.
Så bra skrivet, detta tänker jag på ganska ofta då jag donar och stökar hemma.

Vi har haft en super mysig Kväll med Jerry och Emma (Elias farfar/faster). Alltid lika roligt då vi träffas♥ Daniel och Emma diskuterar alltid nått, men frågan är om de kommer fram till nått nångång?? haha Det märks då att de är släkt iallafall..
Tack, för en super trevlig kväll♥

Nu tror jag att jag ska ta en riktig lång och varm dusch sen krypa ner i min allra mjukaste Calvin Klein pyjamas och bara njuta!

Kramar
                   


Lite bilder från ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: