Josefins Värld

Söndagkväll

Kategori:

Nu sover prinsen och jag och Daniel ska sega framför tvn.
Vi blev bjudna på middag hos mamma och pappa ikväll, supergott! Sen passade jag och Elias på att låna deras badkar. Gud så mysigt det va. Mormor va så snäll att när Elias badat klart fick jag ligga och bubbla ett tag själv i riktigt varmt vatten. Det gjorde susen för mitt knä som nu för första gången på länge känns lite bättre :)

Nä nu dags att ägna mig åt min underbara man...

Ha en underbar kväll

                         


Det här underbara halsbandet från Mango fick jag av Jessica och Andreas igår. I Love it! detta kommer absolut bli en av mina favoriter. och så passande- en sko... Tack kära vänner♥

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hej tänkte bara hör med dig om det var ganstar klädparty du hade? i så fall vad tyckte du o kläderna? Har du något namn på säljaren är lite sugen på att dra igång nått senare i höst :)

    2008-09-28 | 23:37:39
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Kusin Jenny säger:

    Grattis på födelsdagen, Josefin!

    Kramar!

    2008-09-29 | 08:43:23

Kommentera inlägget här: