Josefins Värld

Shit!

Kategori:

Shit vad dålig jag är på att blogga!!
Men jag lovar att det beror på att jag i stort sett är dator lös, men snart så.. har jag min egen, bara min ingen som ska ha datorn när jag vill ha den eller att nån precis ska se på tv då .. ( Vi har datorn i tvn) så skönt men den som väntar på något....

Igår blev det ett snabbt stan besök, men jag hade världens underbaraste sällskap nämligen Erica och hennes mamma Eva-Britt♥ Jag har spenderat så mycket tid med de två så jag anser att de är min familj. Eva - Britt har många gånger agerat min extra mamma.. Tack för att ni finns♥

Köpte lite förvaringslådor från Sia Kids till Elias. Jag har länge kollat på dem och nu när det va 50% så kunde jag inte låta bli längre. Jag gillar Sia kids så mycket! Snart har jag nog allt.. Tjejen som jobbar på Living ( där de säljer Sia Kids) är så underbart trevlig och idag när jag va in köpte jag en ställning med tre galgar på, svårt att riktigt förklara hur den ser ut. Och mitt iallt när jag frågar om sia kids sänggavlar så har hon en på lagret i blått och allt, Hon fixar världens bästa pris på den men tyvärr fick jag ju inte hem den i bilen, men den ska hämtas så fort som möjligt. Kommer bli så fint i Elias rum. Underbar service det är det bästa jag vet!  Väntar bara på att när Elias blir större kommer han att säga:
- mamma, jag vill inte ha de här möblerna jag vill ha Batman saker...
haha,den dan kommer jag att smälla av!

Köpte ett par nya stövlar från Vaga Bond idag, Gillar dem skarpt, men ska pröva dem ordentligt till jeans imorgon. Kan man förresten börja använda stövlar nu?? Känns som det är för kallt för ballerinor men för varmt för stövlar.. kanske bara jag som är konstig?

På tal om nått annat. Jag har precis prövat en fuktighets mask från Clinique som blev alldeles varm då man la på den. Problemet är att jag fortfarande är alldeles röd... Skit mask, men så är det när de försöker lura på mig nått annat än mitt kära Estee Lauder.. haha Kan bara säga aldrig mer igen....

Nä nu är det dags att säga : Tack och Godnatt ses imorgon

                                                              kramar
                                                                               


Hittade ingen bild på sänggaveln och klädhängaren men här är lite andra saker från Sia kids

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Meh... ni som hade en enligt mej sååå mycket snyggare ärvd säng till Elias juh!! ;D

    2008-09-11 | 08:34:44
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se
  • Josefin svarar Ida säger:

    Ja jag vet att den är finare.... Men jag tror jag kommer hinna ha båda haha ha en härlig dag kramar

    2008-09-11 | 12:15:55
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: