Josefins Värld

Promenix

Kategori:

Har precis kommit hem efter en promenad runt Sidsjön med Jessica, så mysigt.
Jessica är det absolut bästa sällskapet man kan ha, alltid lika snäll och på bra humör, You made my day ♥ Är så glad att du är min vän♥
Elias va inte på riktigt lika bra humör, men det gick bra ändå :)

Nu har äntligen Daniel kommit hem från jobbet så nu ska jag lägga prinsen och sen ta en lång dusch. Ikväll blir det en tidig kväll, ska tvinga Daniel att massera min nacke lite tror jag.. få se hur det går???

                                                                                   


Jessica på promenix

Vi klädde på oss mycket kläder och tur va det för det va riktigt kallt, nästa gång får mina vantar oxå följa med.

Vi stannade och kollade när de matade ankorna, Elias gillade dem och hade han fått välja hade vi nog stått kvar där än och tittat.. haha

Kommentarer

  • Tindra säger:

    Va söööt familj du har :) E det kallt i sundsvall nu? här runt stockholm så är det milt ännu :) men bra och ta på mkt kläder på småttingarna...

    2008-09-16 | 08:06:42
    Bloggadress: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: