Josefins Värld

Presenter:)

Kategori:

Mamma och pappa har varit i Finland i helgen, och hem kom de med massor av saker till Elias..


Elias fick paket av min moster Lena och kjell.......

..... och i va det världens finaste kläder fån Marimekko- som jag älskar♥ Tack snälla underbara Lena och Kjell. det värmer att ni tänker på oss♥ Kläderna är superfina, de kommer han att ha ofta.

Han fick oxå en pyjamas av min Faster Ulrika, som säljer dessa kläder. Tusen tack♥ Så tråkigt att vi inte kunde komma och titta hur ni har det i nya huset. men jag hoppas att vi snart träffas♥

Kusin Anna har köpt Marimekko napp och flaskor till Elias. Hoppas ni hade en fin bröllopsdag, du va i mina tankar hela dagen.♥

I like, I like, I like! Mormor har köpt Mumin mugg och skål från Arabia. Precis det jag velat ha så länge. tack världens bästa mormor/mamma♥ (jag la skålen upp och ner så att ni skulle se skålen bättre)

Mormor köpte oxå en mumin pipmugg till Elias, har en känsla av att denna kommer bli en favorit♥


Tusen tack för alla fina presenter♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: