Josefins Värld

Natti natti

Kategori:

Nu sover mina älsklingar, Själv är jag på väg att tvätta bort sminket och sen krypa ner jag med. Har varit en fullspäckad dag med massor av mysiga stunder.
Va så roligt att Träffa alla ikväll speciellt Sara, som fått en sån stor mage nu :) super kul va det oxå att så stor del av Daniels släkt va där. Alltid lika roligt att träffa Daniels moster Malin som det alltid är full rulle på. Hon är verkligen en tjej med bra smak, och har koll på det mesta. Daniel har sagt vid ett fåtal gånger att vi påminner om varandra på nått sätt.. kanske är det därför jag gillar henne? haha.
På väg hem från Norrtälje ( där Sara och Mats bor) åkte vi förbi en Gant outlet. självklart skrek jag till Daniel att stanna bilen- för att se om de har öppet imorgon, och visst är den det, så jag ringde snabbt til Daniels mamma som ska gå dit och kika åt mig imorgon, tack snälla♥ Hoppas bara de har baby Gant!

Nu dags att sova. Vill vara en pigg mama imorgon..

Natti natti
                            



Kommentarer


Kommentera inlägget här: