Josefins Värld

Kyckling och ris

Kategori:

Just nu lagar Sofia och jag kyckling och ris. Daniel är iväg och fiskar med Robin..

Förkylda har vi lyckas bli igen allihopa! Hur lyckas vi?

Vi har då varit iväg en snabbis på Birsta, köpte nya mysbyxor till mig själv och byxor och tröja till Elias, allt från hm.

Imorgon ska jag iväg och jobba några timmar, hoppas förkylningen är bättre bara....

Nä nu ska jag återgå till matlagningen så jag inte bränner fast riset i botten....

Ha en mysig Lördag kväll

                                            Kramar
                                                                       

Kommentarer

  • Sara säger:

    Säkert mitt fel! var ju förkyld i helgen då ni var här! =/ hoppas ni blir bättre!! =)

    2008-09-13 | 20:11:12

Kommentera inlägget här: