Josefins Värld

Jeans provning

Kategori:

Nu är jag påklädd fixad och klar så nu sitter jag bara och väntar på att prinsen ska vakna så vi kan fara och uträtta lite ärenden.
Elias valde att somna lite sent idag, ingen aning om varför? Han brukar vara noga med sina rutiner..Kanske för att han sovit så bra inatt?

Medans Elias sover så har jag passat på att testa en massa gamla jeans, ni vet såna där dessa kommer jag nog kunna ha igen.. NOT! Jag har ett par favoriter från Fornarina som jag så gärna skulle vilja kunna ha, men det är denna hängiga mage.. Över låren och allt det andra passar de men just att magen... Ja ni förstår säkert. Sen så är ju inte jag direkt den som gillar att banta.. men måste man så måste man.. Eller så kan man ju bara gå och köpa ett par nya (ev likadana) i en större strl? och må bra och njuta av livet istället haha tror jag satsar på det sista..
Man vill ju inte direkt gnälla på magen heller eftersom det bästa och underbaraste i världen har legat där :) Jag har hellre en hängig mage än är utan mitt allt! Elias är den bästa gåvan jag någonsin fått, mamma älskar dig prinsen♥

Det planeras en resa till Kanarieöarna i Januari, hoppas hoppas det blir av, tycker vi är värda lite semester:) Det är ju inte så fruktansvärt hett på kanarieöarna i Januari heller med tanke på prinsen. Och skulle olyckan vara framme så har de ju bra sjukvård där.. Så detta ska nog fixa sig!!


  //
 
            


Härliga Gran Canaria. Tänk vad härligt att få fara mitt i hemskaste vintern.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: