Josefins Värld

Inget att ta på mig?

Kategori:

Sitter här och funderar på vad tusan jag ska ta på mig på jobbet imorgon, På nått vis har jag bytt stil sen jag blev mamma, eller bytt? tappat min stil kanske? Eller så är det bara så att jag är inne i nån typ av "mamma" stil haha.
Och visst är det konstigt att fast man står och tittar in i en överfylld garderob har man ingenting att ta på sig, haha.
Idag när vi åkte på Birsta sa jag till Sofia att kanske hittar jag nån fin tunika att ha på mig imorgon?
Vi letade på och till slut testade jag ett par mys byxor från hm.
Jag säger till Sofia:
- kanske ska jag bara köpa dessa??
Sofia svarar:
. ja det är fina, speciellt om du ska ha på dem imorgon, haha
Min syster är så underbart rolig, så många roliga stunder vi har haft tillsammans, alltid blir det nått tok när vi är på G.
Mysbyxorna blev då iallfall inköpta, medans jag inte har nått att ta på mig imorgon, om jag inte såklart tar mysbyxorna då haha.

Så fort jag kommer hem från jobbet imorgon ska jag mysa med Daniel och Elias och bara vara, dra på mig mina mysbyxor och sedan ägna hela kvällen åt de jag älskar mest i världen♥

Nä nu är det nog dags för lite/mycket godis och en massa kärlek♥

Sov Gott alla!

                                         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: