Josefins Värld

Idol paus

Kategori:

I Idol pausen har jag passat på att duscha och gjort ansiktsmask. Fick duschcreme, peeling mm från Body Shop av Erica och Robin då jag fyllde år. Själklart hade hon köpt min favoritdoft- Cocos. Tack underbara, det va underbart att duscha ikväll :) Har äntligen köpt en ansiktsmask, tyckte så synd om mig själv då jag hade ont i benet... haha
Nu dags för Idol igen..


Presenten från Body shop som jag fick av Erica och Robin

Nya ansiktsmasken. Estee Lauder såklart :)

Ett nytt läppglans från Maybelline fick oxå följa med hem. Det är jätte längesen jag använt läppglans, för det första så är man så nära Elias hela tiden och då tycker jag synd om honom då han blir kletig och för det andra så är jag mer en läppstifts-tjej. Men hoppas att detta är bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: