Josefins Värld

Fredag

Kategori:

Idag är det Fredag, men inte en lika mysig Fredag som det brukar vara med tanke på att min fot/knä värker så jag knappt tar mig framåt, Daniel ska jobba riktigt länge och dessutom behöver det städas inför imorgon..
Men den övriga helgen håller jag tummarna för kommer bli underbar. Ska bli så roligt att träffa alla vänner imorgon, kommer få massor av ny energi, det känner jag på mig.

Just nu håller jag på att jobba lite i pappas butik och efter det så ska jag skynda mig ner på Systemet, tur att jag har mamma/mormor som hjälper mig♥ speciellt nu då jag inte kan gå..

Usch vilket negativt inlägg detta blev. Men egentligen är jag på riktigt bra humör, det gäller att blicka frammåt och njuta av varje ögonblick :) Fast det vissa dagar känns tungt. Tur att jag har äran att vara mamma åt underbara Elias för han behöver man ju bara titta på så har man ett stort leende på läpparna.

Njut av Fredagen...

           

Kommentarer


Kommentera inlägget här: