Josefins Värld

dålig dag

Kategori:

Shit vilken dålig dag jag har idag... Inget går som jag vill.  och inte nog med det. Alldeles nyss va tjejen från Gangstar barnkläder här och ni vet när man öppnar och där står världens gladaste fräschaste människa där och själv så har man inge smink oborstat hår fula mjukisbyxor och ett linne där bh:n och amninginläggen sticker upp... härlig syn va? Dessutom va det ju inte direkt städat här.. Men vadå shit happens livet går vidare haha jag skyller på att jag är småbarns förälder haha.
Men jag måste tillägga att det är då första gången jag haft en sån här piss dag på evigheter, Tur att man har världens underbaraste prins som piggar upp en. Tänkte nästan ringa och avboka med mamma men för tusan nu får jag skärpa mig!

Nu ska jag bara tänka postitiva tankar och le haha

Hoppas ni har en bra kväll

                                                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: