Josefins Värld

Blivande simdrottning??

Kategori:

Har precis kommit hem från några längder på badhuset. Och jag tycker ärligt talat att det gick lite sämre än jag trodde det skulle göra. Men när man tänker efter så är det närmare 2 år sen jag va där och  tränade sist. Hur kunde det hända?? Jag som älskar att simma, Men nu jävlar ska det bli ordning på Josefin!! Varje Tisdag ska här simmas framöver!!

Imorgon ska jag träffa Jessica igen och gissa vad vi ska göra?? Jo ut och springa.. bra eller hur?? Få se hur knäckt jag är imorgon kväll haha

Nu ska vi tro det eller ej äta Mcdonalds.. Kvällen började ju så bra med simning haha....

Ha en härlig kväll

                                                        

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Jaha, guuud så skönt! Ja jag som inte jobbt sen jag blev gravid med theo har ingen som helst längtan tillbaka till arbetet, skulle vara hemmafru om jag fick välja! :)

    Du kan inte ha tagit ut många fp dagar nu innan E:s 1 årsdag!!??

    Nu när man tvingas ta ut 5 dagar så man inte förlorar sgi:n går ju dagarna åt fort som attans känns det som... O några dagar vill jag ju ha kvar så man kan vara ledig hela sommrar framöver :)

    Kram

    2008-09-16 | 21:29:52
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: