Josefins Värld

Torsdag= regn

Kategori:

Fortfarande jätte dåligt väder.. Tråkigt skulle gärna vilja ha några riktigt fina höstdagar och prassla i löven..
Idag är jag en ganska trött mamma, Sofia och Ulf va här igår kväll till säkert halv två, Vi satt och tittade på en massa gamla kort, Gud så roligt det är att sitta och se tillbaka :) Och gud va tiden går fort!

Vi ska ta en snabb sväng ut till Daniel nu som håller på att bygga ihop en monter som de ska ha på en mässa i helgen.
Och eftersom jag är världens bästa fru så har jag självklart bakat muffins som jag ska ta med ;) Jag fick ju boken Leila bakar, a piece of cake när jag fyllde år, shit vad mycket bra recept det är i den. Den rekomenderar jag alla att köpa..

Ikväll ska vi på barnklädes party....  Så dagen är fullspäckad.

Ha en bra dag

                         


Underbar födelsedagspresent

Kommentarer


Kommentera inlägget här: