Josefins Värld

Tjejkväll

Kategori:

Ikväll ska jag och Jessica ha tjejkväll med simning och Desperate. Elias och Daniel ska oxå ha myskväll fast de ska fara iväg på lite shopping.

Butiken Living i stan har 50% rea idag. Mamma/Mormor, jag och Elias försökte oss dit hade så gärna köpt lite Lexington men kön va alldeles för lång. hade det varit förr i tiden hade det inte varit några problem men jag vägrar utsätta min prins för detta! Snacka om att folk va som tokiga, bara slet och knuffade varandra. Snacka om desperata.... haha

Som sagt så struntade vi i Living och gick på Hm istället. Hittade lite kläder till Elias, och hör och häpna jag köpte brunt och inte ljusblått... Alldeles knasigt för att vara mig.. Jag gillar verkligen hm man kan verkligen inte gå in där utan att köpa nått.

Nu har jag en ledsen prins här som vill till mamma...

Ha en underbar kväll

                             

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Det var hyssteri där vid 5 snåret oxå!!!

    Jag smet ner när karln kommit hem.... dock gick det snabbare än jag trott då jag efter 20 min kom ut med två kassar ;)

    2008-10-07 | 21:32:41
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: