Josefins Värld

stadsbesök

Kategori:


Idag på eftermiddagen fick vi ett ryck och åkte in till stan. När vi va i Sthlm i helgen hittade jag en klänning i spets på Gina, men den fanns inte i min strl, så min tanke va att den kanske skulle finnas här i lilla Sundsvall, men icke sa nicke den är slut här oxå :(  Så lite lätt besviken va vi in på 75 % rean på Living och fyndade ett Lexington kuddfodral till Elias istället, även en svart klänning och lila strumpbyxor blev inhandlade.
Som ni ser på bilden har jag invigt min höst/vinter jacka från Zara idag, nästan lite för tidigt kände jag med tanke på att det blev väldigt varmt..
Va ju hos frissan imorse och färgade och klippte mig- Blev lite kortare och rött, jag känner mig faktiskt riktigt nöjd! Hade även med mig Elias dit och även det gick riktigt bra!

Nu dags för ljus, mat och tv
Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här: