Josefins Värld

Söndag

Kategori:

Känner mig så rastlös idag. Vill hitta på nått att göra men vädret är ju så dåligt. Planerna idag va egentligen att fara och hälsa på pappa/Daniel på mässan och sen ta en tur till Norra berget och leka i lekparken. Men det käns ju absolut inte aktuellt längre.. :( Kanske åker vi en sväng till Birsta? Men oftast är det ju så mycket folk där på helgerna. Snacka om att jag är negativ idag haha

Jag avundas verkligen människor som inte tar det här med mobilen så hårt.. själv är jag ett sånt kontroll freak så jag vill alltid ha koll  på mobilen och med det menar jag att jag vill kunna ringa om det behövs och självklart svarar jag om det inte är nått annat som händer, men då ringer jag upp så fort jag ser att ett samtal är missat. Jag skulle aldrig kunna lägga ifrån mig telefonen en hel dag och inte svara. Men jag avundas absolut människor som kan göra så, men min nästa tanke är: Tänk om det händer nått och jag inte är anträffbar, alltså nått som är riktigt brådskande, vad ska jag säga sen då?
- Nä men du jag hade min telefonfria dag idag så därför har jag inte svarat,
haha vilka knäppa funderingar jag har..Men jag inser ju att det säkert är jag som är konstig, det är säkert jätte skönt att bara få vara i  "lugn och ro" en hel dag? men är man ett kontroll frak så är man :)
Berätta gärna hur ni tänker om det här.

Nu i skrivande stund ser jag att min prins är trött, så vi börjar nog med att sova en nap iallafall sen får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda..

Njut av Söndagen

       Kramar
                       


Klara sig utan mobiltelefon???? Inte jag iallafall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: