Josefins Värld

Shopping hela dagen..

Kategori:

Idag har vi haft en heldag ute i Birsta med mormor. Blev bara lite småsaker inköpta. Köpte en svart bh till mig, Har ni förresten varit inne på Twilfit och kollat på underklädrna från hanky panky?? Underbart fina, de står absolut på min önskelista, men kanske har de ett lite saftigt pris? 299 sek för ett par trosor.. Men vill man ha så vill man... Tur att det snart är jul :=)
Elias  fick ekologiska kläder från Åhlens av mormor, tack underbara♥ Målet med turen idag va att köpa ull kläder till Elias. Jag hade hittat ett jätte fint sett på Polarn och Pyret men mitt i allt när vi är inne på hm så springer jag på ett ull sett till världens bästa pris, med risk för att börja låta tjatig- men jisses vad jag gilllar hm!

Imorgon ska jag och Elias ha dejt med Ingela och William och sen Lördag sticker vi till Sthlm på stora bygg och inrednings mässan, jag längtar.

Men just nu ska ljusen tändas.....

Ha en härlig kväll

                            


Här är vi inne på Kappahl och tittar på när mormor provar kläder

Elias ekologiska tröja från Åhlens

Dessa myssiga tofflor fick jag av mamma idag♥ Tack så mycket de kommer värma mina kalla höst fötter ♥

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Snygga tofflor. jag vill också ha ett par.

    Hälsningar sofia

    2008-10-11 | 14:30:21
  • Alina säger:

    Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

    2008-10-11 | 14:35:05
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: