Josefins Värld

Onsdag

Kategori:

Idag har jag och prinsen varit in en snabbis på stan med mamma/mormor och Sofia. Hittade lite småsaker som fick följa med hem, allt från hm  :) Åkte in egentligen för att kolla om tröjan jag väntar på (i spets) på Lindex hade kommit hem, Men icke det ända som fanns inne på Lindex idag va oerhört sur personal.. :( Men än ger jag inte upp, ska ta mig en tur på Fredag igen och se om den kommit hem.

Resten av denna veckan är fullbokad till tusen, med både roliga och tråkiga saker. Imorgon ska jag och Monica umgås lite på kvällen, äntligen♥ och på dagen har jag ett syprojekt som jag måste ta tag i.  På Fredag är det begravning- min älskade gudfar har gått bort, uscha kommer bli en jobbig dag. på lördag ska vi fira William och på Söndag jobbar jag.. Hoppas det iallafall kommer finnas lite tid över för mig, Elias och Daniel så vi bara får umgås och göra nått mysigt i helgen♥

Nu ska jag borsta tänderna och sen är det natti natti.

Sweet dreams

                               
Jag vill ha sommar!!! Hittade dettta kortet på Sofias dator. tror vi är på kryssning på väg till Finland? Kortet är säkert 2 år gammalt? Kolla in vad ljust hår jag hade... Det är så roligt med gamla kort :) Kameran måste vara världens bästa uppfinning..
                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här: