Josefins Värld

Lördag

Kategori:

Idag är en sån där dag då jag inte kommer mig för att göra nått. Daniel jobbar hela helgen och bara det gör att jag känner mig lite irriterad, och när han sen kommer hem från jobbet och säger att han tänker åka iväg och kolla på sin lillebror som spelar hockey cup- I Härnösand.. då bara rann det över, knasiga karl! dessutom ska vi ha middagsgäster ikväll.. Men jag antar att karlar bara är såna, Daniel bestämde sig iallafall för att stanna hemma, Ett klokt val tycker jag :)

Vi har hunnit med en promenad i solen idag medans Daniel har jobbat, Det har verkligen varit kanon väder idag!
Och ikväll kommer ju världens bästa Jessica och Andreas hit, så roligt!♥

Ska hoppa in i duschen nu sen ska middagen förberedas.

Ha en härlig Lördagkväll

                                           



Kommentarer

  • Ingela säger:

    Hejsan! Hoppas ni har en skön helg...

    Har utmanat dig ja...kika in på min blogg.

    Ingela

    2008-10-18 | 22:25:22

Kommentera inlägget här: