Josefins Värld

Jeans shopping

Kategori:

Idag har vi haft det riktigt mysigt på morgonen. Daniel tog lite sovmorgon och va hemma lite längre med oss :)

Idag värker inte mitt ben något alls, JIPPIE! Jag skulle egentligen ha jobbat på Lördag men jag blev tvungen att tacka nej med tanke på benet, men nu i efterhand så skulle det kanske ha gått. jaja shit happens, det får bli en annan gång :)

Idag är planen att fara och titta på jeans. Nu har jag bara köpt billigt skit så länge så nu ska banne mig hitta ett par som jag verkligen vill ha! Önskar att Daniel skulle ha tid att följa med (han är riktigt bra att ha med sig då man köper jeans) Men det finns ju inte en chans att han har tid... Så jag tar  med världens bästa mamma/mormor istället :) Tur vi har mormor som ställer upp hela tiden för oss♥

Just nu.. dags att börja göra oss klara...

Njut av dagen, det är ju Fredag!!

                                            


Igår va vi på ett me&I klädparty och jag köpte bla dessa byxor till Elias. Ett tag tyckte jag att de känndes för mycket bäbis men för tusan det är ju min lilla bäbis :) Tror dessa kommer bli perfekta att ha under vinteroverallen eftersom de sitter ihop.


Elias testar nya mössan och halsduken från Gangstar som äntligen kommit. Vi köpte även en tillhörande "gympapåse" som är perfekt att ha Elias leksaker i då man åker bort. Det är samma mönster på påsen som på halsduken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: