Josefins Värld

Ingela har utmanat mig...

Kategori:

1. Vem tvättar?
För det mesta jag med tanke på att jag är hemma..

2.
Vem diskar?
Diskmaskinen diskar :)

3.
Vem damsuger och torkar golv?
Daniel för det mesta, med tanke på att städa är hans hobby.. haha

4.
Vem dammtorkar?
Daniel

5.
Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv?
Daniel såklart. Det är ju ett riktigt karl göra

6.
Vem sköter om bilen?
Daniel. Jag har icke tillåtelse att göra nått med bilen. Får inte ens tanka själv eftersom Daniel tror att jag är så dum att jag ska tanka bensin istället för diesel haha

7.
Vem stryker kläderna?
Att stryka är något jag gillar, stryker tom trosor och kalsonger.. så på denna fråga får jag svara jag.

8.
Vem rengör avlopp osv?
Daniel

9.
Vem storhandlar?
Oftast gör vi det tillsammans

11.
Vem lagar maten?
Oftast jag

 

Jag utmanar Kristina och Monica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: