Josefins Värld

Inga vinterdäck är på ännu :(

Kategori:

Idag är en sån där alldeles underbar dag då jag är på riktigt bra humör!
Har snart bakat klart allt och ballonger mm är inköpta , så nu ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av att jag för en gångs skull inte behöver stressa.

Elias vaknade vid åtta i morse och vet ni vad? vi har infört en alldeles underbar rutin på morgonen, nämligen ligga kvar i sängen och mysa med vällingsflaskan, en mer perfekt start på dagen kan man bara inte få:) min bebis måste vara den bästa i världen :)♥

Har stora funderingar på att åka på Barnens hus med  prinsen så fort han vaknar.. Det knasiga är ju att vi inte hunnit sätta på vinterdäcken ännu.. och i morse va det riktigt halt.. Men nu borde det ju inte vara halt- men som sagt man vet ju aldrig..

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: