Josefins Värld

Höst promenad

Kategori:




Idag har vi haft en riktigt soft dag hos mamma/ mormor. vi började med en promenad i det sköna höstvädret sen åt vi lunch och efter det gick vi och la oss, vi sov i säkert 2 timmar :) Bra för Elias men hur kommer det gå för mig ikväll???
Det är så underbart skönt att bara vara hos mamma, här har man fullständig service hela tiden. Och idag har varit en sån dag då man behöver ladda batterierna. Tack för idag underbara mamma/mormor.

Igår kväll då jag kom hem från simningen hade Daniel och Elias varit iväg och köpt en ny vagn. En trehjuling- Igen och jag gillar den verkligen, dessutom har den "pump hjul" så den kommer fungera perfekt i vinter. Dessutom blir den riktigt liten när man fäller ihop den och det är ju verkligen ett stort +.

Har bokat tid till Frissan på Tisdag, hon hade massor av bra ideer hur jag kan klippa mig, spännande.. Jag längtar redan.

Ikväll ska vi tända ljus och se på Greys...

Ha en fortsatt trevlig kväll

                   

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hej vad är det för märke på vagnen... grymt vagn beroende men har precis sålt min trehjuling...ser hemskt smidig ut... pris och inköpsställe? Ser smidig ut :)

    2008-10-08 | 20:43:31
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • SaraEu säger:

    Fin vagn!! När var de ni skulle komma ner då? fick för mig att det var idag/imorgon? Ser fram emot erat besök! =)

    2008-10-09 | 10:40:24
  • Josefin svarar Kristina säger:

    Hej. Vagnen är supersmidig, faktiskt en av de bästa vagnar jag haft :) Den är från babyproffsen och kostar 2995 sek, helt underbart pris! Märket är babyproffses egna. Ta dig en tur och titta vet ja :) kram J

    2008-10-09 | 20:28:24
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • Josefin svarar Sara säger:

    Hej Sara! Tackar så mycket, blev ju tvungen att köpa en ny trehjuling då jag sålde min andra till dig haha.

    Det är nu till helgen vi kommer men jag ringer om tid och när ( vill inte skriva ut det här). Men dina lakan är iallafall inköpta + en liten sak till bäbi.. Puss och kram J

    2008-10-09 | 20:31:23
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: