Josefins Värld

Fredag

Kategori:

Just nu är vi hemma hos mormor och har blivit bjudna på god mat. Egentligen borde vi fara hem och packa inför imorgon men men jag antar att jag hinner senare..

I morse packade vi ihop oss och åkte till Ingela och William, sen åkte vi in till stan och mötte upp mormor, vi gick en snabbis på Living och köpte lite doft påsar som doftar jul.

Imorgon ska vi upp tidigt, undrar hur det kommer gå för Elias? Men i övrigt ser jag så fram emot helgen. Kanske tar jag med datorn, har inte bestämt mig än. Kan ju vara så att det inte finns så mycket tid att blogga ändå, så då är det bara jobbigt att dra med sig.. jaja jag återkommer om detta.

Nu dags att byta blöja på Elias..

Ha en härlig Fredag

                                              


Elias hos William

Elias och William, Tänk snart fyller de ett år!! Helt galet vad året gått fort. vid den här tidpunkten i fjol gjorde inte jag och Ingela annat än och ringa och kolla om nån av oss va på G, haha men de kom ju till slut de små.

William hade jätte fina askar från MIO

Kommentarer

  • Sofia säger:

    vilka fina skor Elias har. jag saknar honom så. Ha det så bra i Stockholm. Vi ses på Måndag

    hälsningar sofia

    2008-10-11 | 14:26:19

Kommentera inlägget här: