Josefins Värld

Grattis prinsen! 31 Oktober 2008

Kategori:

Idag fyller prinsen 1 år. Detta underbara år har gått så fort, Och precis som för ett år sen  får jag tårar i ögonen när jag tittar på vårat underbara barn som ger oss så mycket kärlek, Jag tackar gud varje dag för att jag får vara Elias mamma och se alla nya saker han lär sig. Denna kärlek är oändlig♥
Idag ska jag verkligen ägna all min tid och då menar jag varenda sekund till att göra Elias födelsedag till den bästa.
Underbara Prins, mamma älskar dig över allt♥



Efter en lång väntan....


...Kom äntligen vårat mirakel Birger Elias till oss♥

Det vackraste som mamma och pappa någonsin sett, här några timmar gammal

En 2 månader gammal prins, som i stort sett bara använder ljusblå kläder :)

Birger Elias döptes 2 advent

Första restaurangbesöket

En glad 5 månaders bebis poserar framför kameran :)

Här gör Elias sin första "långa" bilresa till Sthlm.Elias är här 3 månader

En 11 månaders kille som både lärt sig krypa och som snart tar sina första steg

Grattis prinsen!

Kommentarer

  • frida säger:

    Grattis till Elias :)

    2008-10-31 | 09:10:38
  • Ankis säger:

    Grattis till Elias på hans födelsedag. Tänk vad fort ett år kan gå! :) Så synd att vi inte kan komma och fira stora grabben på lördag! :( Men skickar varma kramar till hela familjen och så får vi ses nåt framöver!

    2008-10-31 | 10:24:46

Kommentera inlägget här: