Josefins Värld

Söndag

Kategori:

Idag har vi haft världens underbaraste dag med Jessica, Andreas, Erica och Robin och hästarna såklart:)
Alla provade på att rida utom Robin.. många många skratt idag :)
Är så glad att vi har så många underbara vänner som verkligen finns där för oss♥ massor av kärlek till er♥
Självklart bjuder jag på lite bilder..


Mamma och Elias redo att möta hästarna:)

Elias "hejar" på "lilla" hästen

Ser nästan ut som Andreas och Robin håller varandra i handen, men så är inte fallet, tror jag?? :)


Erica med sin Snoddas

Jessica på väg upp..

Helt galet att jag red, jag är ju livrädd för hästar..

Efter mycket tjat från oss (och Erica fick muta med kladdkaka) så red även Daniel

Elias passade på att sova sin förmiddags nap i vagnen

Andreas va helt klart bäst idag. Det såg ut som han inte gjort annat än ridit i hela sitt liv.. :)

Fråga mig inte vad Robin gör...??

Efter ridningen va det självklart dags för fika- här på Mcdonalds


Ja vad säger man?? haha


Jessica och Andreas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: