Josefins Värld

Underbar vän

Kategori:

Ikväll har jag haft det riktigt supermysigt med Jessica. Vi har strosat runt på Birsta city och hittade faktiskt en hel del att handla :)
Jag är så glad att Jessica finns♥ Det är såna människor som hon som gör livet värt att levas, alltid positiv och glad, Och dessutom är hon en super bra lyssnare som alltid kommer med bra råd. Jag är superglad att jag fick äran att lära känna henne♥ Är så trött på människor som bara tar och inte ger nått! som tur är finns det inte alltför många..

Längtar så tills helgen.. Vi har inte bestämt än om vi far på Fredag eller Lördag måste försöka ta det beslutet så snabbt som möjligt.
imorgon ska jag ut på ett annorlunda uppdrag- nämligen fixa en frack åt pappsen som ska på blankett på Fredag. Riktigt spännande ska det bli att se om vi hittar nått bra och dessutom får jag ju lite tid med pappa, kanske hinner vi till och med fixa mammas julklapp?


Nu ska jag lägga på en ansiktsmask- en för torr hud från Estee Lauder, förstår inte varför man måste bli så torr denna årstid?
Efter masken är det definitivt dags för att lägga huvudet på kudden..

Kramar



Underbar ansiktsmask som alla borde ha i sitt badrumsskåp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: