Josefins Värld

Torsdag

Kategori:

Elias är väldigt förtjust i böcker, Eller i att bläddra i allafall :)

Idag har jag varit på stan med mamma, Köpte lite nytt julpynt (gud som jag längtar till 1 advent), nya vantar till Elias från Polarn, vantar till mig själv(rosa såklart :) hann oxå me att handla mat på vägen hem. Trodde att Daniel skulle jobba länge ikväll, men vi fick en glad surprise så han borde vara hemma när som helst:)

Våran helg är fullsmockad- Igen. Jag hade verkligen sett fram emot att bara ta det lugnt och njuta med familjen, men icke. På Lördag jobbar jag och sen ska vi på inflyttningsfest, På Söndag är det farsdag+ att vårat gudbarn Ebba fyller 2 år, men nästa helg kanske, om vi har tur får vi lite lugn och ro?....

Nu dags för mat
Njut av kvällen





Kommentarer


Kommentera inlägget här: