Josefins Värld

Simmning och bubbel

Kategori: Barnrum

Ikväll har jag och mamma (mormor) haft världens mysigaste kväll med Jessica och hennes mamma Agneta. Vi va först iväg och simmade och bubblade sen åt vi goda sallader till middag.  Så härligt att göra sånt här en vanlig vardag. Det är verkligen lyx att kunna fara iväg en sväng och bara vara, allt detta blir ju möjligt att göra eftersom jag har världens underbaraste man som egentligen skulle fara och jobba ikväll, men han tyckte det va viktigare att jag fick fara iväg...Jobbet kan vänta sa han. underbara Daniel jag älskar dig så♥

Nu sover prinsen eller kanske till och med båda prinsarna... så kanske ska jag stryka lite tvätt? eller bara slänga mig på soffan och titta på nån film? Vad skulle ni ha valt?? Svårt val eller hur, haha

Sov gott
Kramar




Äntligen börjar Elias rum ta lite form. Har till och med hängt upp flaggorna och gardinerna.
Det va ett större projekt än jag trodde att byta rum..

Tycker att det är så mysigt med ljusslingor som man kan hänga lite här och där. Ikea har många fina och jag gillar de som går på batteri då slipper man alla sladdar..
Köpte en jätte fin ljusslinga med änglar idag på Bauhaus som jag tänkte hänga på Elias spegel, men självklart glömde jag dem i mammas bil, så imorgon får jag visa bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: