Josefins Värld

Pizza/Inflyttningsfest

Kategori:

Igår Lördag va vi bjudna på Pizza/ inflyttnings fest hos Sofia, En super trevlig kväll med nära och kära, många skratt bjöd självklart kvällen på. Och pizzorna blev helt underbart goda.
lite bilder bjuder jag på här:



Underbara Jessica och jag väntar på att hugga in..


Robin va självklart på plats....

Och likaså Ingela

Här i Sofias ugn bakades pizzorna. Daniel va förste gräddare

Sofia och William

♥Bästa vänner för alltid♥

Daniel och Elias tittar på vad Andreas visar..??



Sjävklart ar vi massor av fler bilder, men de är lixom lite mer privata, så de får stanna hos mig, haha

Kommentarer

  • erica säger:

    men!! fanns det ingen fulare bild på mig.. nä =)

    2008-11-10 | 11:53:36
  • Josefin svara Erica säger:

    Men Erica, du är ju alltid underbart vacker!

    Sitter och planerar just nu när vi ska fara till hästen.. Hur ser det ut i veckan? Kram

    2008-11-10 | 12:07:04
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • erica säger:

    hehe, ja just, det visar sig bara inte på bild =)

    Ja för mig går det nog bra vilken dag som helst, jag tror Snoddas kan alla dagar åxå.

    2008-11-10 | 15:50:54

Kommentera inlägget här: