Josefins Värld

Mormor= hotell?

Kategori:

Igår kväll packade jag och Elias ihop oss och åkte till mormor för att tillbringa natten där. Daniel är ju borta och jobbar och likaså min pappa så då passade det ju super bra att vi åkte hit.  Jag tycker att det oftast brukar gå bra för oss att vara ensamma på natten, men nu när hösten och vintern är här så är det ju så himmla mörkt ute. Jaja tur att vi har mamma/mormor som kan agera hotell!♥

Vi har precis varit ute och lekt i lekparken, blev ingen lång stund idag, tycker att det blåser så kallt fast solen tittar fram ibland. Men lite frisk luft har vi ju iallafall fått:)

På tal om nått annat, jag hittade superfina varmfodrade gummistövlar- till mig själv från Tretorn igår, tror ni jag köpte dem? Nepp, som vanligt klantiga jag. Tror att de skulle vara perfekta att ha då man är ute med Elias, för när det är riktigt kallt ute har man ju ändå tjocka vinterskor. Tror jag måste fara och titta på dem igen!

Nu ska jag förbereda lite lunch åt mig och mamma. Det är ju det minsta man kan göra när hon agerat hotell, haha

ha en fortsatt trevlig dag





Så här såg gummistöveln ut fast med lågt skaft och i svart. Visst skulle det vara tufft med rosa oxå, men denna gången får det bli svarta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: