Josefins Värld

Lite shopping

Kategori:

Det blev en snabbtur till Birsta ikväll. Riktigt skönt att gå där en kväll då det är lite folk.
Köpte en ny hårspray eftersom min va slut och ja jag använder Proffs, den bästa som finns enligt mig! Min frissa säger att jag antagligen gillar den för att den är så torr, och det kan nog stämma, jag vill att håret ska bli stenhårt! och Proffs är den som fungerar bäst. (Tips på andra mottages gärna)

Köpte oxå lite nya underkläder på hm, Fick besluts ångest vilken färg jag skulle ta så båda fick följa med hem.
Har även gett mig på att pröva trosor med hög midja. Alla jag pratat med säger att det är det skönaste som finns? ganska snygga är de faktiskt oxå, få se vad Daniel tycker??
En sött nattlinne fick följa med oxå. Kunde inte låta bli det när jag såg den söta spetskanten.

Jag har varit så upptagen ikväll så jag glömde bort Desperate , vad tusan är det med mig? :)

Nu ska jag föröka städa upp kaoset här.
Kram




Underkläderna jag köpte På Hm

Underkläderna och nattlinet från hm

Kommentarer

  • jessica säger:

    sexigt...

    2008-11-12 | 18:59:04

Kommentera inlägget här: