Josefins Värld

Just nu

Kategori:

Jobbar just nu lite x-tra hos min pappa. Inge mycket kunder idag så jag passar på att sitta och läsa lite bloggar och tittar på lite kläder.

Imorgon ska vi iväg på bvc, ska bli så spännande och se hur lång prinsen är och vad han väger. Vi har ju inte varit där sen Elias va 8 månader, och sen dess har det ju hänt massor.

Har hunnit med att boka in en spraytanning på Torsdag. känner mig så blek- inte för att jag vill vara superbrun, men så där lite lagom färg skulle sitta fint. Har faktiskt aldrig gjort detta förr så detta blir premiär för mig, hoppas det blir bra!

Har oxå bokat in en kryssning i slutet på November. Min älskade fyller ju år + att vi varit gifta i 4 år!♥ Jisses vad tiden går fort.  Vem kunde tro för 4 år sen att en liten prins skulle komma in i vårat liv? Kanske egentligen jag, Eftersom jag i hela mitt liv önskat mig barn. Många tror inte att jag är en sån där  "bullmamma" men det är just det jag är. Barn är livet och jag hoppas att det nångång kommer en lillasyster/bror till Elias, men inte riktigt än, har lite saker jag vill få ordning på först- så att jag kan vara en riktig "bullmamma" livet ut, haha

Så fort jag slutar här tror jag det blir en tur till Birsta?
Kramar
  

Kommentarer

  • Kristina & Filip säger:

    Ja han är så underbar så det är ju inte klokt ;) Men det är ju din son åxå. Skulle kanske ha försökt träffas något så pojkarna får träffa varandra nu när dom säkerligen är mer intresserad av varandra än dom var på yogan fniss... eller vad säger du? Pang tjof så har tiden bara rusat iväg och Filip kommer ju börja fsk frammåt feb/mars nån gång. Synd att det finns så dåligt med lekparker i närheten av där du bor annars är det ju det ultimata stället att träffas... och här är det ju helt kört med sånna, lekparker alltså ;)Men vad tror du, ska vi försöka få till en lekstund för killarna?

    2008-11-11 | 22:07:40
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Elin säger:

    jamen detsamma:) jo då allt är bara bra här:) bor jhu liten bit utanför gbg nu i ett jätte hus med min kille sedan 1,5 år tillbaka. Trivs kanon!



    Kram!

    2008-11-12 | 15:52:17
    Bloggadress: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: