Josefins Värld

Happy Fredag

Kategori:

Tänk att det är Fredag redan!!
Ikväll ska vi iväg till Elias farmor på middag, och förhoppningsvis ska jag hinna med att träffa Emma innan.
Väntar i skrivande stund på att min syster ska komma hem så vi kan fara och handla inför morgon dagen. Men hon verkar inte ha bråttom hem :)

I morse när jag och Elias hade våran mysstund i sängen så låg jag och funderade på vad jag ska köpa för Elias presentkort som han fick på sin stora dag av Jimmy, Katja och Ola. Och nu tror jag att jag kommit på en bra sak, nämligen ett fårskinn till vagnen. Elias har ju några olika åkpåsar som vi använder annars men vissa dagar känns de för varma och då tror jag att ett fårskinn skulle bli riktigt bra. Hade tänkt köpt lite nya leksaker till honom först, men det känns absolut inte aktuellt just nu, hans rum är väldigt överfullt... så jag tror han får leka sig less på det han har först.. Tror ni förresten att det finns baby blåa fårskinn?? Jag  förstår ju att de är färgade isåfall för blåa får finns ju inte, eller? haha

Nu dags att packa ihop oss och gå på en härlig promenad

Njut av dagen
kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: