Josefins Värld

Godmorgon Torsdag

Kategori:

Vi blev ju bara tvungna att testa webbkameran, och här är resultatet! Elias är supertrött, Jag har precis tvättat bort allt smink och Daniel är orakad haha kan det bli bättre?? :) Jaja kameran funkar ju iallfall haha.


Idag valde Elias att slå upp sina blå vid 8, Men han är riktigt trött så jag tror att han gärna hade sovit längre. Just nu sitter han och leker på sitt rum och jag ska fortsätta städa. Jag glömde helt och hållet bort att berätta att jag fick ett ryck igår på dagen och fick för mig att vi skulle byta rum med Elias. Ingen ide att vi ska ha det större rummet när vi bara sover där. Och tro det eller ej men det blev riktigt bra, Nu återstår ju bara sånt som tar tid- byta lampor skruva upp tavlor byta tapeter, för jag och Daniel vill ju inte direkt ha babyblåa får på väggen, eller kanske, varför inte? ;)
Så jag antar att jag borde åka och titta på tapeter idag, bara jag hinner..

Njut av dagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: