Josefins Värld

Tur!

Kategori:

Det gick jätte bra med sprutan idag, Elias har inte reagerat det minsta. Jippie vilken glad mamma jag är nu! Alltid lika skönt då hjärtat inte behöver lida och ha ont.

Idag köpte jag äntligen min älskade korg, jag tog med mig mamma och syster och åkte dit. men då vi väl va där berättade en tjej att korgen utgått. men som tur va kunde hon titta på andra butiker och såg att den fanns i Härnösand, så vi tog en snabb visit dit och hämtade hem den. Imorgon ska jag iväg och köpa blomjord och blommor och plantera i den, har bestämt att den får börja med att vara blom korg och då kanske till vintern vedkorg:)
Hann springa in på Barnens Hus med mamma och kollade på en sulky vagn till hjärtat, hittade en bra som antagligen ska inhandlas, mamma håller på att bli tokig på mig, hon frågade idag
 -men Josefin är det verkligen nödvändigt med 4 vagnar?
 haha jag fattar inte varför jag blivit så barnvagns tokig skulle kunna köpa hur många som helst. Daniel han bara suckar och skrattar åt mig, det är ju han stackaren som får öppna plånboken hela tiden.

Daniel har hämtat hem skåpet ikväll och förhoppningsvis kommer det att bli riktigt bra, ska se om jag hinner fixa ordning det till helgen.

Bara imorgon kvar nu sen åker jag och prinsen till Sthlm. Daniel är hemma och jobbar men kommer ner på Fredagen. Tur att jag och Prinsen åker nu eftersom att Daniel har åkt på en dunderförkylning, hoppas hoppas att Elias klarar sig.

Just nu ska jag kolla på Andra Avenyn på web tv sen dags för sängen

  Sov gott
    Kramar

Kommentarer

  • emma säger:

    Hej!
    hoppas din måndag varit okej :)

    2008-05-05 | 22:49:40
    Bloggadress: http://enlitentax.blogg.se
  • My säger:

    Tävla om LdB produkter på min blogg! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar!

    2008-05-05 | 22:49:40
    Bloggadress: http://mymyself.blogg.se
  • jonna - en sån där ung mamma säger:

    5månaders sprutan? Eller hur gammal är han, din sötnos? :)

    2008-05-05 | 22:54:56
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här: